WRESTLING-GAMES ZAPRASZAMY
Podczas robienia KP musimy wybrać 2 umiejętności to one:
Siłacz
Można 2 razy w walce przerwać pin rywala.
Wytrzymały
Można 2 razy uwolnić się z sub'a rywala.
Kip Up
Można napisać raz w walce post, dzięki któremu można przejąć inicjatywę. Post nie musi być zaliczony przez sędziego!
High-Flyer
Można 2 razy w walce, wykonać akcję wysokiego ryzyka, która nie może zostać skontrowana! Nie liczą się Finiszery i SM!
Heel
Można 2 razy w walce bez DQ wykonać brudną akcję. Trzeba być heelem!
Nowe siły
Można raz w walce, wykonać potężną serię kopnięć i uderzeń.
Submissonowiec
Można zapiąć sub'a z zaskoczenia. Mniejsze szanse na wyjście!
Extreme
Można łączyć akcje z przedmiotami np. DDT na krzesło. 2 razy w walce.
Mistrz kopiowania
Można raz w walce wykonać akcję z KP rywala. Nie działa na Finiszery i SM!
Offline